Sardina, sardineta





SARDINA, SARDINETA ( Lletra i música: J. Vergés)

Jo vaig conèixer una sardina
que es deia Josefina;
anava amb un vestit blau (bis).

Ella era molt presumida,
sempre que li deia: “ Sardina!”,
em deia: “ No siguis babau!”(bis).

“ Jo sóc una senyora
Més ben dit, senyoreta
Sardina, sardineta”.

Una nit a la discoteca movia
la cua amb molt de salero,
ballant un ritme habanero (bis).

I em va dir “Balla amb mi
però no em trenquis cap escata!
Que totes són fetes de plata” (bis).

“ Jo sóc una senyora…

El pop tocava els timbals,
el musclo el contrabaix
i el cranc el piano d´esquena (bis).

Després de ballar
aquell txa- txa-txà,
va venir un bacallà;
se la va endur mar enllà
i mai l´he tornada a trobar.

“ Jo sóc una senyora...
Sardina, sardineta mp3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us ve de gust poseu un comentari (trieu comentar com a anònim i en el comentari si voleu poseu el vostre nom):